Polski Związek Squasha z nowym Sponsorem Technicznym!
 
Z ogromną radością i dumą informujemy, że Polski Związek Squasha nawiązał współpracę z marką hummel i jej oficjalnym dystrybutorem - firmą AMH 365 Sport. Dzięki współpracy, reprezentantki i reprezentanci Polski w każdej kategorii wiekowej: juniorzy, seniorzy i masters, na międzynarodowych arenach będą występować w nowoczesnych i profesjonalnych strojach sportowych, które zapewnią im maksymalny komfort.
 
Hummel jest duńską marką sportową o ugruntowanej pozycji na rynku, znaną z wysokiej jakości odzieży i innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Jesteśmy przekonani, że partnerstwo z tak popularną marką przyczyni się do coraz lepszych wyników sportowych naszych zawodników, a współpraca z największym, oficjalnym dystrybutorem marki hummel w Polsce - AMH 365 Sport, pozwoli na szybką i sprawną realizację zamówień, a także możliwość tworzenia dedykowanych projektów na nasz rynek. Inauguracja współpracy z hummel nastąpi w ciągu najbliższych dwóch tygodni, tj. podczas Mistrzostw Świata Masters w Holandii oraz Indywidualnych Mistrzostw Europy w Hiszpanii. 
 
- Chcielibyśmy serdecznie podziękować firmie AMH 365 Sport i hummel za zaufanie, jakim nas obdarzyli oraz za możliwość współpracy z tak profesjonalnym i cenionym partnerem. Jest to pierwsza tego typu, długofalowa, bo 4-letnia umowa w historii polskiego squasha. Wierzymy, że asortyment sportowy dostarczany przez nowego Sponsora Technicznego pomoże naszym zawodniczkom i zawodnikom osiągać najwyższe wyniki, a nasze wspólne działania przyczynią się do wzrostu popularności naszej dyscypliny - Grzegorz Krysiak, Prezes Zarządu PZSQ
 
- Nasz wybór jest wynikiem ogłoszonego na początku czerwca konkursu na Sponsora Technicznego PZSQ. Braliśmy pod uwagę kilka kryteriów, z których najważniejszymi były warunki komercyjne oraz potencjał współpracy obu marek pod kątem marketingowym i zasięgowym. Z 4 otrzymanych ofert, propozycja AMH 365 Sport i hummel okazała się najkorzystniejsza. Wierzę, że ta współpraca jest dopiero początkiem obecności dużych, uznanych marek w polskim squashu - Michał Łukawski, Specjalista ds. Sponsoringu PZSQ 
 
- Cieszymy się na możliwość zaistnienia w nieodkrytym dotąd ale popularnym sporcie. Wierzymy, że dzięki temu nasza marka dotrze do nowych środowisk sportowych, a obecność squasha na kolejnych Igrzyskach Olimpijskich w Los Angeles 2028 wpłynie pozytywnie na rozpoznawalność naszej marki - Nikodem Pałasz, Country Manager hummel Polska
 
Z niecierpliwością czekamy na pierwsze turnieje, w których nasi zawodnicy będą reprezentować Polskę na najwyższym poziomie!
 
Zachęcamy do odwiedzenia strony internetowej https://amh365sport.pl/sklep/ 
-16.08.2024