Światowy Dzień Squasha 2019
Propozycja dla World Squash Federation autorstwa Alana Thatchera, założyciela World Squash Day.
ROZWÓJ SQUASHA POPRZEZ WSPÓŁPRACĘ
Światowy Dzień Squasha daje każdemu klubowi w każdym kraju możliwość współpracy ze sobą i ze środowiskiem, aby rozwijać nasz wspaniały sport.
Cele kampanii Światowego Dnia Squasha w tym roku i następnych latach.
Podczas planowania zbliżającej się 200. rocznicy urodzin squasha (2030), wykorzystajmy to jako punkt centralny, aby przyciągnąć do gry milion nowych squashystów w ciągu następnych dziesięciu lat.
Po ostatnim rozczarowaniu olimpijskim niezwykle ważne jest, aby nasz sport był postrzegany pozytywnie.
- Wiemy, że squash jest jednym z najlepszych sportów, jakie kiedykolwiek
wymyślono i jest znany jako najlepszy sport dla zdrowia i kondycji fizycznej. - Wiemy, że squash poprawia zdrowie psychiczne i pomaga młodym ludziom
rozwijać umiejętności społeczne. - Wiemy, że squash stał/staje się życiową pasją dla tak wielu z nas.
- Wiemy, że nasi czołowi zawodnicy należą do najlepszych sportowców na świecie.
Połączmy więc siły podczas Światowego Dnia Squasha, aby promować powyższe przesłania i zachęcać każdy klub, każdą federację i każdą placówkę squasha w szkole lub na uczelni do otwarcia swoich drzwi, aby przyciągnąć nowych graczy. Czytajcie dalej, aby zobaczyć, jak możemy zorganizować ogólnoświatową kampanię, aby nabrać tempa w ciągu najbliższych kilku lat, gdy zbliżamy się do 200. rocznicy urodzin squasha.
WORLD SQUASH DAY 2019:
ROZPOCZĘCIE DUŻEGO UDERZENIA, CZYLI „THE BIG HIT”
W tym roku 2019 planujemy kampanię światową o nazwie THE BIG HIT.
Jest to bardzo prosta koncepcja: zapewniamy przejrzystą strukturę i plan dla każdego klubu i centrum squasha i zachęcamy ich, używając tej struktury, do:
1. Dni otwartych, aby przyciągnąć nowych graczy
2. Jednorazowych sesji squasha w Światowym Dniu Squasha pod marką „The Big Hit”
3. Utrzymania sesji Big Hit raz w tygodniu, aby opiekować się/prowadzić nowych graczy
Struktura będzie bardzo prosta (będziemy produkować i udostępniać przykładowe media reklamowe i strategie promocyjne dla wszystkich do naśladowania):
-Witamy ich w swoim obiekcie
-Znajdujemy im partnerów, z którymi będą mogli grać
-Sprawiamy, by grali właściwą piłką (NIE z dwoma żółtymi kropkami na pierwszej sesji!)
Pomóż im zakochać się w grze tak, jak my wszyscy się w niej zakochaliśmy
Jest szansa, że powiedzą znajomym i rodzinom, a tym samym jeszcze więcej graczy będzie przychodziło do klubu!
Teraz parę słów od Polskiego Squasha:
Drodzy Pasjonaci Squasha,
W Anglii włączył się do tego England Squash oraz Nick Matthew. My też mamy swoje legendy squasha, które ciągle są aktywne w tym sporcie, więc Polski Squash liczy na obecnych i byłych Mistrzów Polski, że aktywnie włączą się do akcji BIG HIT.
Światowy Dzień Squasha przypada w terminie US Open, więc warto zorganizować wspólne oglądanie meczy w klubie, z pewnością znajdzie się ktoś, kto jest subskrybentem Eurosportplayer. Warto pokazać squasha na światowym poziomie nowo przybyłym, może jeszcze się nie wciągną w oglądanie, ale zobaczą jak fantastycznie prezentuje się nasz sport. Wykorzystajmy ten fakt, by promować zajęcia w Waszych klubach wszystkimi dostępnymi kanałami marketingowymi.
Alan twierdzi, że jednym z celów WSD jest zachęcenie do squasha 1000000 nowych adeptów tego sportu. W Anglii 100 klubów zgłosiło swój akces do uczestnictwa w World Squash Day. W Polsce też mamy bardzo aktywne kluby, więc nie czekajcie! Przyłączcie się do świętowania już teraz! Wystarczy wypełnić formularz poniżej a otrzymacie od nas przykładowe pomysły na World Squash Day!
Zobaczymy ile nowych osób zagra w squasha w Polsce 12 października!